Studio Juice wydziela markę Juice-Social. Na jej czele Anna Skorupska
Wrocławskie design studio Juice wydzieliło niezależną komórkę Juice-Social, która specjalizuje się w usługach z zakresu social media marketingu. Za jej rozwój odpowiada Anna Skorupska.
Juice-Social specjalizuje się w działaniach marketingowych on-line, w szczególności kampaniach opartych na wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu komunikacji marek w internecie. W ramach swoich działań agencja obsługuje w zakresie social media klientów studia Juice oraz prowadzi niezależne projekty dla samodzielnie pozyskanych klientów. Juice-Social działa we Wrocławiu oraz w Warszawie (w biurze Juice).
Szefem Juice-Social (Head of What-to-do) jest Anna Skorupska, która od 2009 pracuje jako menedżer zarządzająca w Juice. Wcześniej, w latach 2006-2008, jako szefowa marketingu Telefonii Dialog współtworzyła strategię komunikacji marketingowej marki, wprowadzając ją na rynek ogólnopolski. Obecnie doktoryzuje się na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie social media marketingu.
Dział kreatywno-strategiczny, odpowiedzialny za rozwój Juice–Social tworzą:
- Maciek Gołębiowski (Head of How-to-do) - dotychczas pracował m.in. dla Johnson & Johnson, SONY, L'Oreal, czy Hasco Lek. Odpowiedzialny za kreatywną realizację celów klienta oraz wdrażanie nowych usług i produktów;
- Aleksandra Watras (Head of Why-to-do) - odpowiada za rynki zagraniczne, produkcję filmów wirusowych oraz rozwój warszawskiego biura, w tym działania new business. Dotychczas związana z produkcją filmową;
- Bartosz Broda (How-to-do manager) - do końca bieżącego roku związany z portalem nasza-klasa.pl, gdzie zajmował się przeciwdziałaniom wszelkim nadużyciom pojawiającym się na portalu, współtwórca projektu "Klikaj z głową". W Juice–Social odpowiedzialny za kontrolę prawną realizowanych kampanii, a także rozwój działu szkoleń z zakresu social media marketingu.
Dołącz do dyskusji: Studio Juice wydziela markę Juice-Social. Na jej czele Anna Skorupska