„Świeżość, która trwa dwa razy dłużej” znów reklamuje Coccolino (wideo)
Unilever Polska po kilku latach przerwy ponownie wprowadził na polski rynek płyny do płukania ubrań Coccolino. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez AdValue i PHD Media Direction.
Płyny Coccolino dostępne są w największych sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym. Sprzedawane są w czterech wersjach opakowań - 0,75 l, 1 l, 1,5 l i 2 l.
Produkt jest obecnie reklamowany w telewizji (w wybranych stacjach), a w maju zaplanowano też kampanię outdoorową.
- W marce Coccolino wciąż tkwi ogromny potencjał - wielu naszych konsumentów pamięta ją z młodych lat. Chcemy wykorzystać te wspomnienia ożywiając brand - tłumaczy powody wznowienia komunikacji marki Anna Ferensztajn, junior brand manager w Unilever Polska.
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Świeżość, która trwa dwa razy dłużej”. W reklamach występuje pluszowy miś, brand hero Coccolino.
Kampanię przygotowały agencja AdValue i dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Świeżość, która trwa dwa razy dłużej” znów reklamuje Coccolino (wideo)