SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tarraya zajmie się obsługą PR Wód Polskich

Agencja Tarraya wygrała przetarg na obsługę public relations Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie firmy, jak Apella, Creativeharder czy Fabrykę Komunikacji Społecznej. 

Trwający od początku października przetarg Wód Polskich dotyczył obsługi w zakresie działań public relations, w tym produkcji spotów telewizyjnych i radiowych oraz zakupu powierzchni do publikacji sponsorowanych. 

Zgłosiło się do niego 9 firm: Apella (złożyła ofertę z ceną 4,7 mln zł), Bringmore Advertising (1,8 mln zł), Creativeharder (1,5 mln zł), agencja reklamowa DSK (1,7 mln zł), Five Media (3,6 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,7 mln zł), Euvic Media (1,9 mln zł), Effective Media Solutions (2,7 mln zł) oraz Tarraya (1,3 mln zł),

Wody Polskie do dwuletniej współpracy wybrały firmę Tarraya. 
 

Dołącz do dyskusji: Tarraya zajmie się obsługą PR Wód Polskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zaciekawiony
To interesujące, że ta agencja wygrywa w zasadzie tylko przetargi spółek skarbu państwa. Uzasadnienia wyników przetargów są baaaardzo zastanwiające.
odpowiedź