Tarraya zajmie się obsługą PR Wód Polskich
Agencja Tarraya wygrała przetarg na obsługę public relations Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie firmy, jak Apella, Creativeharder czy Fabrykę Komunikacji Społecznej.
Trwający od początku października przetarg Wód Polskich dotyczył obsługi w zakresie działań public relations, w tym produkcji spotów telewizyjnych i radiowych oraz zakupu powierzchni do publikacji sponsorowanych.
Zgłosiło się do niego 9 firm: Apella (złożyła ofertę z ceną 4,7 mln zł), Bringmore Advertising (1,8 mln zł), Creativeharder (1,5 mln zł), agencja reklamowa DSK (1,7 mln zł), Five Media (3,6 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,7 mln zł), Euvic Media (1,9 mln zł), Effective Media Solutions (2,7 mln zł) oraz Tarraya (1,3 mln zł),
Wody Polskie do dwuletniej współpracy wybrały firmę Tarraya.
Dołącz do dyskusji: Tarraya zajmie się obsługą PR Wód Polskich