"The Mirror" vs. "The Sun" - walka o prymat w brytyjskiej sieci
"The Mirror" i "The Sun" toczą zażartą walkę o palmę pierwszeństwa na brytyjskim rynku gazet online. Obecnie oba tytuły przekonują, że są jego liderem.
"The Mirror" ogłosił właśnie, powołując się na dane firmy badawczej Comscore, że w kwietniu br. wyprzedził "The Sun", notując blisko 32 mln unikalnych użytkowników, w porównaniu do 31,7 mln w przypadku rywala.
Wojna między "The Mirror" i "The Sun"
"The Sun" jednak argumentuje, że całkowity zasięg jego marki, również wg danych Comscore, wyniósł 33,98 mln unikalnych użytkowników, podczas gdy "The Mirror" - 32,05 mln.
Comscore stracił ostatnio status oficjalnego dostawcy branżowego standardu pomiaru widowni online. Teraz zajmuje się tym firma Ipsos Iris, ale jak dotąd nie opublikowała ona jeszcze żadnych danych.
"The Mirror" i "The Sun" w brytyjskim internecie zdecydowanie wyprzedzają pod względem odwiedzalności inne gazety, takie jak "The Guardian", "Daily Mail", "The Independent", "Metro", "Daily Express", "The Daily Telegraph", "The Times" i "Daily Star".
Dołącz do dyskusji: "The Mirror" vs. "The Sun" - walka o prymat w brytyjskiej sieci