SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych we wrześniu2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" i Popcorn" (oba tytułyAxel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" we wrześniu br. wyniosła 189 292 egz. ibyła o 9,8 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziewczyna", który wsierpniu sprzedał się w  ilości 135 129 egz. (spadek o 10 proc.),a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółemna poziomie 128 130 egz. (spadek o 15 proc.)

wrzesień


2008

2007

ZKDPSprzedażogółem
Twist189 292172 605
Dziewczyna135 129151 518
Popcorn128 130151 055
FunClub123 034117 024
13Magazyn Szczęśliwej Nastolatki82 89066 504


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "13Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" (Egmont Polska).

2008


wrzesień

sierpień

ZKDPSprzedaż ogółem
Twist189 292202 228
Dziewczyna135 129150 235
Popcorn128 130145 634
Fun Club123 034138 258
13 Magazyn SzczęśliwejNastolatki82 89073 016

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl