„Twoja stara” w kampanii Internet Explorer 9
Ruszyła kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcja – przygotowana dla Microsoftu przez firmy Saatchi& Saatchi i Universal McCann – opiera się na hasłach zaczynających się od „Twoja stara…”.
Kampania Internet Explorer 9 ruszyła 15 marca – w dniu ogólnoświatowej premiery tej przeglądarki (więcej na ten temat). Akcja podkreśla jej najważniejsze zalety: innowacyjność, szybkość i wysoki poziom bezpieczeństwa. Kreacja kampanii jest oparte na popularnym wśród młodzieży powiedzonku „Twoja stara…”, które rozpoczyna poszczególne hasła kampanii, a odnosi się w tym kontekście do starych przeglądarek.
Również dobór mediów podkreśla wizerunek Internet Explorer 9: akcja rozpoczęła się o 9:00, a o tej porze w serwisach internetowych emitowane będą screeningowe reklamy. Internetowa odsłona kampania internetowa opiera się na zróżnicowanych, aluzyjnych kreacjach z hasłami dopasowanymi kontekstowo do placementów oraz targetowaniem na systemy operacyjne i konkurencyjne przeglądarki. Oprócz reklam wizerunkowych przewidziane są działania efektywnościowe.
Natomiast outdoorowo-ambientowa odsłona akcji obejmuje m.in. specjalnie przygotowane nowe nośniki, takie jak np. konstrukcja pneumatyczna na Dworcu Warszawa - Śródmieście, zeppeliny widoczne w ścisłym centrum Warszawy, Poznania i w Gdańska, nośniki LED w centrum Warszawy oraz standy wi-fi z darmowym dostępem do internetu na uczelniach wyższych.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi& Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Twoja stara” w kampanii Internet Explorer 9
troche dziwne ze taka firma jak MS promuje sie tekstami ,,Twoja stara''
pamiętam jak dzieci neostrady mowily teksty w stylu ,,Twoja stara ma na imie janusz'', ,,Twoja stara kupuje w biedronce'', ,,Twoja stara przeszła need for speed'a na pieszo'' czy ,,Twoja stara klaszcze u Rubika'' - wiec reklama czyms takim nowej przeglądarki to jakaś pomyłka
Tutaj w domyśle jest "twoja stara przeglądarka"...