Ultrabook Dell XP3 13 promowany w mobilnych aplikacjach
W wybranych aplikacjach trwa mobilna kampania firmy Dell promująca ultrabook Dell XP3 13. Akcję przygotowały firmy Mobiem i MediaCom.
Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., prowadzona jest w aplikacjach mobilnych z kategorii lifestyle, komunikacja, wiadomości i gospodarka, dostępnych na urządzeniach z systemami iOS i Android. Wyświetlana jest w nich interaktywna reklama nowego ultrabooka firmy Dell, po kliknięciu w którą kreacja rozszerza się do pełnoekranowej. Tam użytkownik może zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi komputera.
W zakładce „Cechy Produktu” znajduje się prezentacja ultrabooka z wykorzystaniem obrotu 360o, dzięki czemu użytkownik może za pomocą dotyku otworzyć i obracać animowanego ultrabooka. Ponadto poprzez rozwijane popupy można zapoznać się z rozwiązaniami zastosowanymi w produkcie Della. Możliwe jest również obejrzenie reklamy video komputera, przejrzenie galerii ze zdjęciami, a także przejście do współpracujących sklepów internetowych. Strona powstała w oparciu o technologię HTML5.
Kampanię przygotowała agencja Mobiem na zlecenie domu mediowego MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Ultrabook Dell XP3 13 promowany w mobilnych aplikacjach