Wavemaker rozpoczyna obsługę mediową Somfy
Somfy Polska, producent automatyki domowej i rozwiązań smart home rozpoczął współpracę z domem mediowym Wavemaker, należącym do grupy GroupM. Będzie on odpowiadał za zakup mediów dla marki we wszystkich kanałach komunikacji.
Dom mediowy Wavemaker został wyłoniony w trybie przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Współpraca ma charakter długoterminowy.
- Wybór nowego domu mediowego to element wdrażania długookresowej strategii marki. Jej głównym założeniem jest budowanie relacji z partnerami biznesowymi i klientami końcowymi, opartej na najwyższym poziomie obsługi i wysokiej jakości produktów, m.in. wytwarzanych w Polsce. Od lat obserwujemy intensywny rozwój rynku automatyki domowej i smart home oraz rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o udogodnieniach, które możemy wprowadzić do naszych domów i mieszkań. Wybór domu mediowego Wavemaker wynika z potrzeby posiadania doświadczonego partnera we wdrażaniu strategii omnichannel oraz wykorzystania narzędzi martech, które pomogą zintegrować wszystkie kanały sprzedaży i kontynuować wzrost efektywności naszych działań - mówi Marcin Kubiszak, dyrektor marketingu Somfy Polska.
Firma nawiązała również współpracę z Agencją Warszawa, która od początku marca zajmuje się obsługą kanałów social mediów marki, a także wsparciem kreatywnym realizowanych kampanii.
Przy jesiennej kampanii reklamowej w 2020 roku Somfy Polska pracowało z agencjami: McCann (kreacja) oraz Infinity Media i Result Media (media).
Dołącz do dyskusji: Wavemaker rozpoczyna obsługę mediową Somfy