Wiosenna promocja Cyfry+ wsparta kampanią z Jedynym Takim (wideo)
Pod hasłem „Koniec ze szlabanem na telewizję” rusza wiosenna promocja Cyfry+. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Jedynego Takiego przygotowana przez Canal+ Cyfrowy wspólnie z ZenithOptimedia Group.
W ramach wiosennej promocji Cyfry+ nowi klienci przy podpisywaniu umowy na 15 miesięcy otrzymują rabaty cenowe na wszystkie pakiety, darmowy dekoder HD lub terminal PVR za 5 zł miesięcznie oraz bezpłatny dostęp do muzycznego serwisu MOOD przez okres do 3 miesięcy. Natomiast obecni abonenci pakietów Canal+ Kompakt HD, Canal+ Optimum HD i Canal+ Superpremium HD mogą dodatkowo bezpłatnie korzystać przez okres do 3 miesięcy z opcji Filmbox HD i Cinemax HD. A klienci decydujący się na ofertę HBO HD otrzymują również do 3 miesięcy bezpłatny dostęp do internetowego serwisu HBO GO
- Skonstruowaliśmy tę promocję tak, by wszyscy nowi klienci mogli korzystać z naszej oferty filmowej i bezpłatnie zapoznać się z komercyjnymi usługami internetowymi dostępnymi w ramach serwisu Cyfra+ Online - opisuje Grzegorz Bruski, dyrektor wykonawczy pionu komercyjnego w Canal+ Cyfrowym, operatorze Cyfry+. Jednocześnie nadal obowiązuje oferta bonusowa, w ramach której klienci pakietu Canal+ Superpremium HD mogą za złotówkę kupić telewizor 3D firmy LG.
Nową promocję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Koniec ze szlabanem na telewizję”. W reklamach lemur Jedyny
Taki - wspierany głosem przez Borysa Szyca - staje w obronie chłopca, któremu tata zabronił oglądania telewizji.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio i internet. Kreację kampanii przygotował dział kreacji Canal+ Cyfrowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna promocja Cyfry+ wsparta kampanią z Jedynym Takim (wideo)