Władze Warszawy wybierają agencję mediową
Władze Warszawy prowadzą przetarg, w wyniku którego wybiorą agencję mediową odpowiedzialną za doradztwo i zakup mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 4,27 mln zł netto.
Przetarg dotyczy realizacji usług na potrzeby prowadzenia kampanii informacyjnych miasta Warszawy w zakresie doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa oraz) powierzchni na nośnikach outdoor-owych typu backlight i frontlight.
Budżet na wszystkie te działania wynosi 4,27 mln zł netto (bez vAT).
Przetarg podzielono na 3 części, co oznacza, że finalnie mogą zostać wybrane trzy różne firmy. Część pierwsza dotyczy doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa)- tutaj budżet wynosi 2,24 mln zł.. Część druga obejmuje zakup powierzchni ekspozycyjnej (backlight) - budżet to 1,78 mln zł, a trzecia - zakupu powierzchni ekspozycyjnej (frontlight) - budżet to 853,7 tys. zł.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 14 listopada br.
Zwycięzcy przetargu będą pracować dla władz Warszawy do końca listopada 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Władze Warszawy wybierają agencję mediową