SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wspólna oferta Sigma Bis i Euvic Media w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości

Trzy oferty wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszony przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na jego kompleksową obsługę medialną Jedną z nich złożyły wspólnie - jako konsorcjum - Euvic Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Ustawa wolnościowa to pomysł Ministerstwa Sprawiedliwości, kierowanego przez Zbigniewa Ziobrę (screen: YouTube/RMF24) Ustawa wolnościowa to pomysł Ministerstwa Sprawiedliwości, kierowanego przez Zbigniewa Ziobrę (screen: YouTube/RMF24)

Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi medialnej Ministerstwa Sprawiedliwości w okresie 2 lat od momentu zawarcia umowy. W zakres obsługi medialnej będą wchodziły usługi agencji kreatywnej, domu mediowego oraz  kompleksowa organizację wydarzeń.

Budżet wynosi 6,15 mln zł.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły trzy oferty: od Effective Media Solutions (z ceną 2,08 mln zł), od konsorcjum firm: Mastermind Media z White Octopus i LB Relations (z ceną  1,72 mln zł) oraz od konsorcjum agencji: Euvic Media z Sigma Bis (z ceną 2,79 mln zł).

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (60 proc.), organizacja debat i wydarzeń (20 proc.), doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (20 proc.).

Do zadań wybranej agencji będzie należeć m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenia kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań public relations Ministerstwa Sprawiedliwości, kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z resortem, opracowanie, dystrybucja materiałów promocyjnych, a także zlecenie produkcji treści audiowizualnych i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Ministerstwa Sprawiedliwości.

Agencja przeprowadzi też na zlecenie resortu badania sondażowe CAWI na grupie 1000 respondentów oraz badania CATI na grupie 2000 respondentów. Celem badania jest poznanie tzw. znajomości marki, w przypadku Ministerstwa Sprawiedliwości znajomość podstawowych informacji o funkcjach pełnionych przez resort.  Agencja będzie też odpowiadać za organizację wydarzeń takich jak np. debaty redakcyjne, eventy, konferencje.

 

 

Dołącz do dyskusji: Wspólna oferta Sigma Bis i Euvic Media w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były pracownik
Czyli Teli poszedł wzorem Polsatu. Ale kaska leci. Kasa nie śmierdzi no jakby nie patrzeć
0 0
odpowiedź
User
YKK
"Rodzina na swoim".
0 0
odpowiedź
User
Kris
Sigma dala najgorsza oferte kosztowa, ale niech nie bedzie dla nikogo zaskoczeniem, ze ich oferta okaze sie najlpsza. Zenada i patologia za nasze pieniadze!
0 0
odpowiedź