XM zakończyło porozumienie ze Starbucks
Satelitarne radio XM i największa na świecie sieć kawiarniStarbucks zakończyły trwające od 2004 roku porozumieniemarketingowe.
W ramach zakończonego porozumienia, w ofercie satelitarnegonadawcy znajdował się kanał o nazwie Starbucks XM Cafe, a w zamianw kawiarniach oferowane były specjalne promocje muzyczne sygnowanemarką XM.
Obie strony nie wyjaśniły powodów, dla których zdecydowały sięna zakończenie współpracy. Poinformowały tylko, że decyzja tazostała podjęta wspólnie.
W wyniku prowadzonych negocjacji na temat zakończenia umowy, XModdał Starbucksowi 1,85 miliona swoich akcji, wartych około 22milionów dolarów - informuje agencja Associated Press. Starbucksmoże te akcje odsprzedać, ale jeśli uzyska z tego tytułu mniej niż22 miliony dolarów, XM będzie musiał zrekompensować różnicękolejnymi akcjami lub gotówką.
XM poinformował również, że kanał Starbucks XM Cafe będzie nadalnadawany, ale tylko przez ograniczony czas.
źródło: AP
Dołącz do dyskusji: XM zakończyło porozumienie ze Starbucks