Google uruchamia dedykowaną witrynę z podcastami YouTube
Google po cichu testuje witrynę podcastów YouTube. Nowa witryna, która jest oddzielona od Podcastów Google, ma na razie bardzo niski profil i brakuje jej oficjalnego brandingu.
Witryna koncentruje się na formatach wideo, prezentując popularne podcasty lub treści sąsiadujące z podcastami na platformie wideo.
Mimo że niektórzy niedoszli użytkownicy otwierając witrynę otrzymali komunikat o błędzie 404, Publishers Daily był w stanie przejść na stronę youtube.com/podcasts i wyświetlić listę podcastów zawierających również filmy.
„YouTube ma zawierać reklamy audio: obie sprzedawane przez Google, ale także przez partnerów, jeśli są wystarczająco duże”, napisał PodNews w marcu, zanim strona została uruchomiona. „Standardową praktyką YouTube jest dzielenie się przychodami z wydawcami, więc być może możemy spodziewać się, że przychód zostanie również udostępniony wydawcom podcastów”.
YouTube dostarczy również dane analityczne, w szczególności nowe dane dla twórców audio-first.
Dołącz do dyskusji: Google uruchamia dedykowaną witrynę z podcastami YouTube