SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini

Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pierwszą, przeznaczoną dla marki własnej Foodini kampanię reklamową 360 stopni. Przypomina w niej, że Foodini  jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji.

fot. Żabka Polska fot. Żabka Polska

- Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż  10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie -  mówi Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.

W skład Foodini wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a najchętniej kupują Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.

Produkt sprzedawany jest w poręcznych pojemnościach 250 ml oraz 750 ml.

Najnowsza kampania Foodini wystartowała potrwa do 16 sierpnia br. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty  w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.

Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v Matt.

Dołącz do dyskusji: Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrift
A za tę nazwę to chociaż zapłacili?
Czy też z nierozstrzygniętego konkursu?
0 0
odpowiedź
User
Food
Bardzo slaba ta reklama. Wsiowa.
0 0
odpowiedź