Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini
Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pierwszą, przeznaczoną dla marki własnej Foodini kampanię reklamową 360 stopni. Przypomina w niej, że Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji.
- Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż 10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie - mówi Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.
W skład Foodini wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a najchętniej kupują Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.
Produkt sprzedawany jest w poręcznych pojemnościach 250 ml oraz 750 ml.
Najnowsza kampania Foodini wystartowała potrwa do 16 sierpnia br. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.
Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v Matt.
Dołącz do dyskusji: Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini
Czy też z nierozstrzygniętego konkursu?