SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2014 roku względem listopada 2013 roku zmalała o 2,12 proc. i wyniosła 574 577 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,48 proc. do 313 214 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 227 404 egz., po wzroście o 1,91 proc.

Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,54 proc. do 178 659 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany jest on przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W listopadzie ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 171 469 egz. (był to pierwszy pełen miesiąc ukazywania się tytułu).

„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

732 393

574 577

574 577

745 971

587 047

587 009

Twoje Imperium

436 905

313 214

313 214

428 408

317 963

317 926

Rewia

330 658

227 404

227 404

321 893

223 139

223 139

Świat & Ludzie

285 920

188 626

188 626

278 433

189 692

189 692

Na Żywo

274 883

178 659

178 659

263 931

170 905

170 905

Dobry Tydzień

322 431

171 469

171 469

-

-

-


W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 16,43 proc., pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”. Dane dla października ub.r. uwzględniają tylko jedno, pierwsze wydanie tego tytułu, które sprzedało się w liczbie 147 273 egz.

W tym ujęciu największy spadek odnotowało „Twoje Imperium” - było to 4,71 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

732 393

574 577

574 577

744 784

587 611

587 611

Twoje Imperium

436 905

313 214

313 214

447 917

328 707

328 707

Rewia

330 658

227 404

227 404

339 898

234 383

234 383

Świat & Ludzie

285 920

188 626

188 626

284 732

192 142

192 142

Na Żywo

274 883

178 659

178 659

284 724

184 223

184 223

Dobry Tydzień

322 431

171 469

171 469

349 862

147 273

147 273

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Sprzedaż Dobrego Tygodnia jest słaba bo tygodnik nie dostał błogosławieństwa Ojca Dyktatora.
odpowiedź
User
zac
sprzedaż dobrego tygodnia jest rewelacyjna i rośnie.
odpowiedź
User
enum
"Dobry Tydzień" dla pan ceniacych tradycje.No rzeczywiscie,bardzo ceniaciacych tradycje plotkarska,sypialniana itd.To zmyla,ale pewnie sie sprzeda.
odpowiedź