SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

841 tys. widzów serialu „Żywioły Saszy - Ogień” w TVN, 6,66 mln zł z reklam

Serial „Żywioły Saszy - Ogień” w TVN oglądało średnio 841 tys. widzów, o 96 tys. osób mniej niż emitowany w poprzednich tygodniach w tym paśmie serial „Chyłka - Rewizja”. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,66 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Magdalena Boczarska w serialu „Żywioły Saszy - Ogień”; fot. Player.plMagdalena Boczarska w serialu „Żywioły Saszy - Ogień”; fot. Player.pl

Premierowe odcinki serialu „Żywioły Saszy - Ogień” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 6 kwietnia do 18 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 841 tys. osób, co przełożyło się na 6,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 977 tys. oglądających.

Dla porównania, serial „Chyłka - Rewizja”, emitowany w tym paśmie w poprzednich tygodniach, oglądało 937 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 7,53 proc., 8,49 proc. i 8,07 proc.

TVN w paśmie nadawania serialu „Żywioły Saszy - Ogień” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. seriale fabularne, osiągała 15,71 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 6,86 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 6,26 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków produkcji w TVN wyniosły 6,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Fabuła 7-odcinkowego serialu „Żywioły Saszy - Ogień” koncentruje się na Saszy Załuskiej, która wraca do Polski z Wielkiej Brytanii, gdzie przez siedem lat studiowała i doskonaliła się w zawodzie profilerki. W ramach swojego pierwszego zlecenia zostaje przydzielona do grupy policjantów, którzy próbują rozwiązać zagadkę tajemniczych podpaleń łódzkich kamienic.

W obsadzie produkcji znaleźli się Magdalena Boczarska, Mirosław Haniszewski, Marcin Czarnik, Piotr Cyrwus, Arkadiusz Jakubik, Andrzej Konopka, Jerzy Trela, Aleksandra Konieczna, Krzysztof Dracz, Piotr Srebrowski, Erika Karkuszewska i Mikołaj Woubishet.

„Żywioły Saszy - Ogień” to produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie bestsellerowej powieści „Lampiony” autorstwa Katarzyny Bondy. Premiera serialu w serwisie odbyła się we wtorek, 17 listopada.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 841 tys. widzów serialu „Żywioły Saszy - Ogień” w TVN, 6,66 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roberrt
Wyniki jak u Kuby Wojewódzkiego😂 mogliby dać na 22:30 to bylby liderem
odpowiedź
User
Mikolaj
Czyli połowę tego co codziennie uzyskuje Klan na TVP1. W zasadzie to z Kastą może konkurować wynikami przy czym tamte to Access a nie prime time
odpowiedź
User
Ja_2021
Serial od listopada był dostępny w Playerze i to zrobiło swoje. Dla mnie ciekawy, ale właśnie już dawno obejrzany.
odpowiedź