Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) osiągnęło poziom 40 tys. subskrybentów cyfrowych. Przy czym w 2024 r. ich liczba wzrosła znacznie słabiej niż w ub.r.
Stowarzyszenie Demagog opublikowało raport „Prawdziwe polskie wiadomości, czyli jak Republika i wPolsce24 opowiadają o świecie”. Co wynika z analizy ekspertów? - Obie stacje starają się za pomocą konkretnych słów opisywać na swój sposób działalność rządu Donalda Tusk, który jest przedstawiany jako „przywódca zbrodniczego reżimu” - głosi opracowanie.
Canal+ 4K Ultra HD może w przyszłości zmienić nazwę i profil. - Rozważamy rebranding tego kanału, ale decyzje nie zostały jeszcze podjęte – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
Nadawany na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV zamierza zainwestować w usługi HbbTV. Leszek Kułak, przewodniczący Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi m.in. o serwis streamingowy redgo.film i reklamy adresowalne.
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż „Gazety Polskiej” poszła w górę r/r o ponad połowę, dzięki czemu tytuł wyprzedził „Tygodnik Powszechny” oraz zbliżył się do „Sieci” i „Do Rzeczy”. Spadek sprzedaży zanotowała natomiast m.in. liderująca wśród tygodników opinii „Polityka”.
Władze Torunia przygotowują się do sylwestrowej imprezy, którą organizują wspólnie z Polsatem. Pod koniec grudnia ma ruszyć budowa sceny, na której według doniesień lokalnych mediów, ma wystąpić kilkudziesięciu artystów. Kością niezgody wśród radnych są jednak występy artystów disco polo.
29. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN średnio 904 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Mimo iż program z Magdą Gessler stracił widzów, stacja TVN wciąż jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Trwają zdjęcia do kolejnego sezonu.
Na czele platform e-commerce pozostaje Allegro, w październiku miało ponad 2 mln użytkowników więcej niż Temu. Przy czym Temu i Erli osiągnęły swoje rekordowe wyniki, a nieco dłuższy przeciętny czas korzystania od Allegro zanotował Vinted.
Współpracę z Telewizją Republika zaczął Arkadiusz Rogowski, w ostatnich latach związany z Polska Press i TVP3 Rzeszów.
Zwiększyła się cena egzemplarzowa tygodnika „Fakty po Mitach”. Wydająca go spółka w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów i rentowności.
Ministerstwo Cyfryzacji oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) ruszyły z ogólnopolską kampanię społeczną, która ma uczulać na fałszywe treści w internecie i edukować, jak weryfikować informacje oraz zgłaszać treści nieprawdziwe.
Spółka Enea rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata.
Allianz Polska rozpoczyna kampanię, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram.
Mattel, producent gier, takich jak Scrabble, UNO, Blokus czy Pictionary pracuje nad dostosowaniem swoich produktów do potrzeb osób nierozróżniających kolorów. Na polskim rynku pojawiła się już nowa wersja gry Blokus, w której każdemu kolorowi odpowiadają specjalnie zaprojektowane wgłębienia pomagające w odróżnianiu elementów.
Na platformie Netflix zadebiutował nowy polski serial w reżyserii Klary Kochańskiej-Bajon i Jagody Szelc. To produkcja, którą trudno porównać z jakimkolwiek innym serialem na polskim rynku. Opowiada o życiu rodziców z neuroróżnorodnymi dziećmi i świecie, o którym osoby neurotypowe nie mają na ogół pojęcia. Z twórczynią pomysłu rozmawiamy o tym, jak być neuroróżnorodnym dzieckiem i jego matką w polskiej rzeczywistości.
Choć klienci usług Cyfrowego Polsatu stracili dostęp do meczów Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy, to firma pozyskała szereg nowych praw sportowych i nie odnotowuje znaczącego odpływu abonentów. - Nie odczuwamy tutaj w ramach Polsat Box i Polsat Box Go skutków wymiany praw – mówił podczas telekonferencji Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu.
Silver TV rezygnuje z emisji programu „Na dobry dzień” w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Format o nazwie „Na dobry wieczór” prowadzą m.in. Norbi i Blanka Gankowska. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, projekt na obecnym etapie rozwoju nie będzie ubiegła się o koncesję telewizyjną.
Firma Auchan Retail Polska testuje nowy koncept sklepu na polskim rynku. Dwa hipermarkety Auchan zostały zastąpione sklepami pod nową w Polsce marką Atac Hiper Discount by Auchan. To hipermarkety dyskontowe, które wpisuą sie m.in. w politykę niskich cen.
Amerykańska platforma cyfrowa DirecTV poinformowała o anulowaniu umowy dotyczącej przejęcia Dish Network. Aby transakcja doszła do skutku, obligatariusze tej firmy musieliby się zgodzić na redukcję blisko 1,57 mld dol. zadłużenia. Tak się nie stało, dlatego DirecTV zrezygnował z połączenia z rywalem.
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Zdobyła budżet w wysokości 45 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.