adQuota wchodzi do Polski, przejmując Adello Polska
Europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland.
adQuota Poland połączy działalność operacyjną dwóch firm, tworząc w ten sposób nowy, większy podmiot. Szwajcarska grupa Adello wycofała się z rynku polskiego, a dotychczasowi partnerzy Adello Polska - tworząca aplikacje mobilne firma Looksoft i Rafał Staszkiewicz - podjęli współpracę z adQuota Poland jako udziałowcy mniejszościowi.
Staszkiewicz obejmie ponadto stanowisko country managera, a Looksoft zostanie partnerem strategicznym nowo powstałej spółki.
Wywodząca się z Danii sieć reklamy mobilnej adQuota posiada swoje oddziały w Skandynawii, państwach nadbałtyckich, Polsce (od 2013 r.), Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Jest partnerem wydawców w zakresie monetyzacji powierzchni reklamowych z wykorzystaniem formatów rich media i video, specjalizuje się w realizacji kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB.
Dołącz do dyskusji: adQuota wchodzi do Polski, przejmując Adello Polska