Agencja Nie Do Ogarnięcia obsługuje social media Pracuj.pl
Za działania marki Pracuj.pl w social mediach odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Obsługuję markę na Facebooku i Instagramie.
Agencja Nie Do Ogarnięcia realizuje projekty dla Pracuj.pl od 2021 roku. W tym czasie odpowiadała m.in. za działania promocyjne dla czterech edycji Festiwalu Pracy Jobicon i realizowała multikanałową kampanię "Każde doświadczenie ma znaczenie" skierowaną do osób wchodzących na rynek pracy.
Od 2022 agencja obsługuje instagramowy profil Jobstarter, łączący młode osoby poszukujące pracy i pracodawców, a także adaptuje kampanie marki Pracuj.pl do digitalu i social media. Od 2023 roku wspiera komunikację Pracuj.pl do profesjonalistów z branż HR i EB.
- W drugiej połowie tego roku, zdecydowaliśmy się powierzyć Agencji Nie Do Ogarnięcia obsługę naszych mediów społecznościowych. Ważną kwestią jest dla nas wsparcie partnera, który ma doświadczenie w kategorii Praca. Od samego początku naszej współpracy przy tym projekcie, wyraźnie widoczna jest wysoka jakość prowadzonych działań. Pomaga w tym zaangażowanie i elastyczność Agencji Nie Do Ogarnięcia - mówi Anna Hołdyńska, koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu Pracuj.pl
Agencja Nie Do Ogarnięcia realizuje projekty dla marek tj. Aldi, Łomża, Lubella, Sidolux, Saint-Gobain i innych.
Dołącz do dyskusji: Agencja Nie Do Ogarnięcia obsługuje social media Pracuj.pl