Aldi z pierwszą kampanią bożonarodzeniową„Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi rusza ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, Carat Poland i iProspect.
„Mamy święta i mamy siebie” to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną.
Głównymi bohaterkami kampanii są mamy i ich różne doświadczenia związane z tym szczególnym w roku okresem. To właśnie ich opowieści o przedświątecznych przygotowaniach są osią komunikacji marki. Do udziału w kampanii oprócz mam zaproszone zostały także influencerki, między innymi - Krystyno nie denerwuj matki. Aldi dzięki tym działaniom chce szczególnie podkreślić, że każda mama ma świąteczną moc.
- Chcemy, aby świąteczne przygotowania, które zwykle spoczywają na barkach mam, były jak najprzyjemniejsze, bezstresowe i pełne magii. Pragniemy im to ułatwić, dlatego przygotowaliśmy dla naszych klientów produkty, które w atrakcyjnych cenach, pozwolą przygotować idealne święta - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi.
Co tydzień, przez cały czas trwania kampanii wybrane tradycyjne produkty świąteczne oraz produkty z kategorii niespożywczej, dostępne będą w promocyjnych cenach.
Kampania „Mamy święta i mamy siebie” potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. Prowadzona jest w radiu, internecie, social mediach oraz na billboardach.
Za kompleksową komunikację kampanii, w tym opracowanie koncepcji i kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca sieć Aldi od 3 lat.
Kampanię w mediach społecznościowych prowadzi agencja The Digitals również będąca częścią Grupy S/F.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Poland, (radio, prasa, outdoor) oraz iProspect (internet).
Dołącz do dyskusji: Aldi z pierwszą kampanią bożonarodzeniową„Mamy święta i mamy siebie”