Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i Sebastian Szade partnerami zarządzającymi w Starcomie
Agencja Starcom (Publicis Groupe) powołała nowych partnerów zarządzających. Awanse otrzymują Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i oraz Sebastian Szade i tym samym dołączają do zespołu zarządzającego agencją pod przewodnictwem Magdy Kolenkiewicz, dyrektorki generalnej, wspieranej przez Małgorzatę Łokieć, partnerkę zarządzającą Starcomu.
– Zmiany w Starcomie i wynikająca z nich rozbudowa struktury na poziomie zarządczym, związane są z dynamicznym rozwojem agencji, wejściem w nowe obszary kompetencji, zgodnie z nowym pozycjonowaniem firmy oraz rosnącą złożonością naszego biznesu. To oczywiście także docenienie roli Oli, Wiktora i Sebastiana w organizacji – ich pracy, odpowiedzialności, relacji z klientami, wkładu merytorycznego oraz zaangażowania w budowanie pozycji Starcomu. Jestem niezwykle dumna, że mogę role partnerów zarządzających przekazać właśnie tym osobom – komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu.
Aleksandra Chajn-Cichemska – managing partner People & Culture – jej dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołami klienckimi oraz obsługą klientów zostały rozszerzone o działania związane z tworzeniem – przy współpracy z działem Talent & Capability Publicis Groupe – i wdrażaniem strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich oraz programów motywacyjnych, mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników, a także dbaniem o kulturę organizacyjną agencji. Aleksandra Cichemska związana jest ze Starcomem od początku istnienia firmy.
Wiktor Skokowski – managing partner Commercial – poza obsługą klientów i zarządzaniem zespołami klienckimi, odpowiada także za współzarządzanie oraz nadzór nad obszarami biznesowymi zorientowanymi na wzrost biznesu agencji. Są nimi: opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie strategii biznesowej organizacji szeroko pojęty business development, a w tym rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów czy współpracę z kluczowymi partnerami. Historia współpracy Wiktora Skokowskiego ze Starcomem sięga 2004 roku.
Sebastian Szade – managing partner Strategy & Innovations – kieruje 7-osobowym działem strategii Starcomu, a jego odpowiedzialność polega na rozwijaniu na rynku kompetencji strategicznych agencji w obszarze omnichannel – projektowaniu całościowego ekosystemu na ścieżce konsumenta w oparciu o dane i wiedzę płynącą z badań i analityki oraz rozwój (wraz ze specjalistycznymi działami Publicis Groupe) innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i Sebastian Szade partnerami zarządzającymi w Starcomie