Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z
Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu", której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.
Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji.
Profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro. Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy. Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.
Dołącz do dyskusji: Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z