Andy Main globalnym CEO agencji Ogilvy
Sieć agencji reklamowych Ogilvy ogłosiła, że nowym, globalnym CEO firmy zostanie Andy Main. Zastąpi Johna Seiferta, który po 41 latach odchodzi na emeryturę.
Andy Main, dotychczasowy globalny szef Deloitte Digital i dyrektor w Deloitte Consulting LLP, zastąpi Johna Seiferta, który ogłosił swoje plany odejścia z Ogilvy w kwietniu, po 41 latach pracy. Andy Main dołączy do Ogilvy pod koniec lipca br.
Andy Main przejął stery w Deloitte Digital w 2014 roku i szybko rozwinął biznes w prestiżową globalną markę. Agencja z typowo konsultingowej firmy przekształciła się w agencję świadczącą też usługi kreatywne. Dziś Deloitte Digital oferuje usługi kreatywne, technologiczne i konsultacyjne wielu wiodącym firmom na świecie.
Nowy CEO Ogilvy ma ponad 25-letnie doświadczenie doradcze we współpracy z wieloma markami. Swoją karierę rozpoczął w Andersen Consulting i przeniósł się do Deloitte Consulting w 1999 roku.
- Ogilvy jest synonimem kreatywności i doskonałości strategicznej i jestem zaszczycony, że mogę zostać kolejnym CEO firmy. Mamy świetną okazję, aby pomóc klientom w osiągnięciu zrównoważonego wzrostu, wykorzystując kreatywny geniusz Ogilvy do przekształcenia nie tylko marek, ale całych firm. Musimy także być firmą o jasnej kulturze przynależności, w której utalentowani ludzie z grup niedostatecznie reprezentowanych są wspierani. Ogilvy odegra ważną rolę we wdrażaniu wyraźnego i jednoznacznego zaangażowania WPP w walkę z rasizmem - z uznaniem, że będziemy sądzeni nie na podstawie naszych słów, ale naszych działań - powiedział Andy Main.
Dołącz do dyskusji: Andy Main globalnym CEO agencji Ogilvy