Anna Sambor dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w Herbapol-Lublin
Anna Sambor została dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w firmie spożywczej Herbapol-Lublin. Na tym stanowisku zastąpiła Annę Mrożewską.
Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Skup się także na wyznaczaniu innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.
Ostatnio w 38 Content Communication
Anna Sambor przez ostatnich siedem miesięcy związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektor zarządzającej.
W swojej dotychczasowej karierze pracowała także zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland. Była tam odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii.
Dołącz do dyskusji: Anna Sambor dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w Herbapol-Lublin