Artur Brandysiewicz wicedyrektorem marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej
Artur Brandysiewicz pełni funkcję wicedyrektora ds. strategii i marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Brandysiewicz przez wiele lat pracował w agencjach mediowych.
Brandysiewicz odpowiada w POT m.in. za tworzenie strategii i planów marketingowych oraz kampanii i wydarzeń promocyjnych dla rynków zagranicznych i rynku krajowego. Koordynuje prace związane z przygotowaniem i realizacją kompleksowych kampanii promocyjnych POT za granicą, nadzoruje też przygotowania projektów i realizację stoisk targowych i informacyjnych za granicą. Odpowiada również za nadzór nad planowaniem i realizacją dystrybucji materiałów promocyjnych.
Artur Brandysiewicz przez kilka ostatnich miesięcy, do grudnia ub.r., był general managerem Juicy Unlimited. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w domach mediowych.
Zaczynał w 1998 roku jako trading director w Initiative (IPG Mediabrands). Po czterech latach został dyrektorem należącej również do IPG komórki Brand Connection. W latach 2012-2016 pełnił funkcję dyrektora w BPN Poland (również należy do IPG Mediabrands).
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Obowiązki dyrektora departamentu strategii i marketingu POT pełni obecnie Teresa Buczak.
Dołącz do dyskusji: Artur Brandysiewicz wicedyrektorem marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej