ASAP&ASAP pracuje dla marki Hey Clay
Do grona klientów agencji ASAP&ASAP dołączyła marka masy plastycznej Hey Clay, dystrybuowana w Polsce przez TM Toys.
ASAP&ASAP przygotowała strategię digital - zajmie się obsługą mediów społecznościowych, produkcją contentu foto i video, moderacją oraz zakupem mediów, w tym działaniami sprzedażowymi w e-sklepach oraz na platformie Allegro.
Działania rozpoczęły się w sierpniu. Umowa na obsługę podpisana została na rok, ale strony nie wykluczają przedłużenia współpracy.
Marka Hey Clay to już drugi brand z portfolio TM TOYS, którego częściową obsługą zajmie się ASAP&ASAP - w 2020 roku agencja przygotowała koncepcję i wyprodukowała spot telewizyjny oraz materiały do komunikacji digital dla marki Fru Blu.
Hey Clay to plastyczna masa piankowa, która otrzymała w 2020 roku tytuł Zabawki Roku.
Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP pracuje dla marki Hey Clay