Bartosz Drozdowski uruchomił agencję Mobile Rockets
Działalność rozpoczęła agencja marketingu mobilnego Mobile Rockets. Jej założycielem i CEO jest Bartosz Drozdowski, wcześniej przez wiele lat jeden z szefów ARBOinteractive Polska (obecnie Goldbach Audience Polska).
Mobile Rockets oferuje kreację i realizację (pomiar i optymalizację) kampanii reklamowych w internecie mobilnym. Agencja zajmuje się zarówno wsparciem kreatywnym (reklam display, wideo, niestandardowych kreacji rich media, SMS/MMS) technologicznym, jak też planowaniem i zakupem mediów (m.in. kampanii w globalnych sieciach reklamowych, np. dla twórców aplikacji, opartych na rozliczeniu za pobranie i instalacje - CPD i CPI).
Założycielem i szefem Mobile Rockets jest Bartosz Drozdowski, wcześniej przez wiele lat dyrektor ARBOmedia Polska, spółki kierującej siecią reklamową ARBOinteractive Polska (z początkiem ub.r. przejętej przez sieć Goldbach). Odszedł z niej wiosną 2012 roku (więcej na ten temat).
- Zaczynamy bardzo silnie od wsparcia kreacji. Duży internet przeszedł drogę od banera 468x60 w gifie 15kB do pełnoekranowych animacji we flashu we wczesnych latach dwutysięcznych. Reklama mobilna wydaje się jakby startowała od zera, a rotujący gif jest szczytowym osiągnieciem kampanii w mobile. Chcemy to zmienić, mam nadzieję z sukcesem - zapowiada Drozdowski. - Powoli budujemy relacje z partnerami: wydawcami, sieciami, software house’ami, operatorami GSM. Niedługo zaprezentujemy ustandaryzowane produkty reklamowe - dodaje.
Funkcję project managera w Mobile Rockets objął Maciej Pietrzak. Wcześniej pracował w ARBOinteractive Polska, gdzie zajmował się głównie techniczną realizacją kampanii w SmartContext, a następnie w Goldbach Audience jako head of mobile odpowiadał za ofertę i rozwój MOBahead - sieci reklamy mobilnej.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Drozdowski uruchomił agencję Mobile Rockets