Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napojów Fuzeta, marki Coca-Coli. Działania pod hasłem "Twoja chwila pełna smaku" przygotowały McCann Worldgroup, Fortis, LiquidThread, Mediacom i Hill + Knowlton Strategies.
Kampania "Twoja chwila pełna smaku" trwa od początku tego roku. W ostatniej, czerwcowej odsłonie, bohaterowie celebrowali wolne od obowiązków chwile.
W ramach letniej odsłony kampanii przygotowano spot z udziałem influencerów: aktorki Basi Kurdej-Szatan, dziennikarki Gabi Drzewieckiej i blogera tworzącego pod pseudonimem Modny Tata. Reklama pokazuje bohaterów w codziennych sytuacjach. Jednak w biegu i natłoku obowiązków znajdują także czas dla siebie i relaks.
Nowej odsłonie akcji towarzyszą samplingi produktów w przestrzeni miejskiej oraz reklamy na outdoorze (dworce, pociągi, nadmorskie kurorty oraz sezonowe punkty sprzedaży w 40 miastach w Polsce). Komunikację uzupełniają działania w social mediach i internecie. Spot emitowany jest zaś w telewizji.
Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Fuzetea to napój herbaciany, będący połączeniem smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Na polskim rynku brand zastąpił Nestea, której dystrybucją na naszym rynku zajmował się koncern Coca-Cola.
Dołącz do dyskusji: Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)
Kolejne osoby na liście do zajebania. Zwłaszcza ta pizda z szatan w nazwisku. Kopałbym po ryju