Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska
Bernadetta Byrska objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet - RAS Polska. To nowo utworzone stanowisko w tym segmencie, w skład którego wchodzą marki „Newsweek Polska” i „Forbes”.
Byrska będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii rozwoju projektów wydawniczych w segmencie treści premium. Pokieruje zespołem, który skupi się na rozwoju obecnych tytułów i kreowaniu nowych projektów wydawniczych również w wersji online.
- Jestem przekonana, że przy tak dużym doświadczeniu, posiadanych kompetencji Bernadetta doskonale poradzi sobie z nowymi obowiązkami i z sukcesem będzie rozwijała projekty wydawnicze dla marek Newsweek i Forbes - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawniczy segmentu treści premium.
Bernadetta Byrska od czterech lat jest związana z Grupą Onet-RAS Polska. Dotychczas pracowała na stanowisku business project managera marki "Newsweek". W tym czasie rozwinęła m.in. segment wydań specjalnych pod marką Newsweek. Ponadto zbudowała markę Biblioteka Newsweeka: wprowadziła na rynek bestsellerowe książki, m.in. przewodnik „101 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce” Magdy Gessler, „A nie mówiłem” Tomasza Lisa i „Jarosław. Tajemnice Kaczyńskiego” Michała Krzymowskiego.
Dołącz do dyskusji: Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska