Biofarm wybrał agencję Ancymony
Agencja reklamowa Ancymony wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Biofarm na przygotowanie kampanii leku Noctis Noc.
Koncepcja kampanii oparta jest o prosty insight – dobra noc, to dobry dzień i energia do działania. Podział na noc i dzień ma swoje odbicie w zabiegu formalnym jakim jest zastosowanie split screenu.
- To sprawia, że spot zdecydowanie wyróżnia się na tle innych reklam środków na bezsenność - komentuje Katarzyna Kantner, copywriterka w Ancymony.
Agencja Ancymony odpowiada za kreacje do spotów telewizyjnych, za billboard sponsorski, KV, materiały POS oraz OOH.
Kampania „Mocny sen to energia na cały dzień” potrwa do grudnia; ma zasięg ogólnokrajowy. Jej celem jest m.in. budowanie świadomości marki, jak i wsparcie sprzedaży produktu.
Kampania obecna jest w telewizji (TVN, Polsat), internecie oraz na materiałach POS w aptekach. Za produkcję spotu reklamowego odpowiada Lemon Film.
Dołącz do dyskusji: Biofarm wybrał agencję Ancymony