BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe
Agencja reklamowa BitMe!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee na 13 rynków .
Letnia kampania Costa Coffee, przygotowana przez BiteMe!concept pojawi się na kilkunastu rynkach, w tym m.in.: na Malcie, w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech, Czechach, Maroku.
Hasło akcji "Cool summer" wykorzystuje dwuznaczność słowa „cool” - jako wskazanie chłodu oraz bycia fajnym - w odniesieniu do oferty zimnych napojów Costa Coffee. W ten sposób sieć promuje m.in. kawy z kategorii Cold Brew, kawy z kategorii Iced Classics (Cappucino, Flat White, Latte) czy napoje Frostino.
BitMe!concept opracowała i wyprodukowała we współpracy z domem produkcyjnym FOOD&PRO serię materiałów zdjęciowych, animowanych i wideo. Zostały zrealizowane m.in. sesja zdjęciowa lifestyle z udziałem modeli (plenerowa i w kawiarni), sesja filmowa oraz animacje produktowe z napojami.
Dołącz do dyskusji: BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe