SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera

Od 1 kwietnia br. dział reklamy Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika „Puls Biznesu”, przejął odpowiedzialność za obsługę części klientów serwisów Grupy Bankier.pl.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Zmiana dotyczy kampanii reklamowych CPM dla firm i instytucji spoza sektora finansowego, które obsługuje teraz bezpośrednio dotychczasowy zespół Bonnier Business Polska.

- Dla podmiotów z segmentu finansowego kampanie CPM i produkty w modelu efektywnościowym będą, jak dotychczas, przygotowywane i realizowane przez zespół sprzedaży Grupy Bankier - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.

Bonnier Business Polska nie podał nam przyczyn tej zmiany. Spółka dokonała zakupu Grupy Bankier.pl w styczniu br. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl