Bluecloud Interactive - nowa agencja na rynku. Na czele Łukasz Janowski
Działalność rozpoczęła nowa agencja Bluecloud Interactive, która powstała z połączenia dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. Kieruje nią na stanowisku CEO Łukasz Janowski.
- Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu. Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy - mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.
Rynkową przewagą nowej spółki mają być strategie komunikacyjne 360 stopni. – Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta - podkreśla Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO).
Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu.
Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka - creative group head, Monika Donner - strategy creative director, Paulina Moryc - head of social media, Piotr Cegielski - head of UX/UI, Ewa Jakubowska - group account director.
Wśród klientów agencji są m.in. Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i Decathlon.
Prezesem zarządu Bluecloud Interactive jest Łukasz Janowski, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobywane w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny jest za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.
Piotr Nogal, strategy and innovation director w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny jest za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.
Dołącz do dyskusji: Bluecloud Interactive - nowa agencja na rynku. Na czele Łukasz Janowski
Faktycznie USP, jakich mało!!!! iks de