Bank BNP Paribas z kampanią klimatyczną „Świat Cię potrzebuje”
Bank BNP Paribas wystartował z inicjatywą „Świat Cię potrzebuje”, w której pokazuje, że działania każdego z nas mają ogromny wpływ na stan naszej planety i jej mieszkańców, a także, jak odpowiedzialny wybór zrównoważonych produktów i usług wpływa na realizację Agendy 2030.
Działania w ramach kampanii "Świat Cię potrzebuje" wystartowały w Dzień Ziemi. Tego dnia także organizatorzy 4. festiwalu BNP Paribas Green Film Festival wraz z gośćmi uruchomili instalację Zegara Klimatycznego – projektu wskazującego czas jaki pozostał do tzw. dnia zero, kiedy temperatura Ziemi ociepli się o 1,5°C w stosunku do ery przedprzemysłowej.
Zegar został uruchomiony na największym w Polsce wyświetlaczu LED na elewacji krakowskiej Tauon Areny 22 kwietnia punktualnie o 12:00.
- Dzień Ziemi przypada raz w roku, a powinien być obchodzony każdego dnia i przejawiać się w dbaniu o świat, w którym żyjemy, czego przejawem jest m.in. zmiana zachowań na proekologiczne. Jeśli dziś nie zatroszczymy się o naszą planetę, przyszłość następnych pokoleń rysuje się w ciemnych barwach. Podobne, złe odczucia w tej kwestii, mają pytani przez nas polscy konsumenci, którzy jednocześnie nie są świadomi tego, co sami mogą zrobić na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju. Choć ich odpowiedzi, świadczące chociażby o braku informacji i ogromnym pesymizmie, są wstrząsające, to warto uświadomić sobie najważniejsze problemy oraz wyzwania i zacząć coś zmieniać. Ważna w promowaniu odpowiedzialnych i zrównoważonych postaw jest i będzie rola biznesu – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji, zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.
Na potrzeby kampanii przygotowano 45-sekundowy spot reklamowy, pokazujący jak niewielkie czynności wpływają na nasze otoczenie.
Za kreację odpowiada Publicis Lion (Publicis Worldwide Polska).
Dołącz do dyskusji: Bank BNP Paribas z kampanią klimatyczną „Świat Cię potrzebuje”