Carat utrzymał obsługę mediową Arla Foods w Polsce, OMD traci ją w Niemczech
Arla Foods, producent m.in. masła Lurpak i serków Arla Buko, sfinalizował obejmujący 11 rynków europejskich przetarg mediowy. W Polsce marketer będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Carat, należącym do Dentsu Aegis Network Polska.
Informacje o rozstrzygnięciu przetargu potwierdził serwisowi Wirtualnemedia.pl Jan Worre Pedersen, head of global media&agency management w Arla Foods, który nadzorował proces przetargowy.
W wyniku jego rozstrzygnięcia Carat utrzymał obsługę mediową Arla Foods w Polsce, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Holandii, Rosji i Norwegii. Carat zajmie się też planowaniem i zakupem mediów dla marketera w Niemczech, przejmując jego obsługę od OMD. Obsługa mediowa Arla Foods w Grecji pozostanie w GroupM.
Do przetargu, który obejmował 11 rynków europejskich, Arla zaprosiła Carat i GroupM (do obsługi wszystkich rynków) oraz OMD (do obsługi w Niemczech i Holandii).
Carat pracuje dla Arla Foods od 2010 roku.
Dołącz do dyskusji: Carat utrzymał obsługę mediową Arla Foods w Polsce, OMD traci ją w Niemczech