Centrum e-Zdrowia planuje wybór agencji PR
Centrum e-Zdrowia zbiera informacje z rynku w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia na kompleksowe kompleksowe przeprowadzenie kampanii PR promującej system e-Krew, obejmującej działania z zakresu media relations oraz publikacje natywne w mediach tradycyjnych i elektronicznych, w tym mediach społecznościowych i internecie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Prowadzone postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert, nie zobowiązuje Centrum e-Zdrowia do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia. Odpowiedź agencji może jednak skutkować zaproszeniem do negocjacji warunków.
Zaplanowana kampania PR będzie dotyczyć e-usług udostępnionych w ramach projektu „e-Krew – informatyzacja publicznej
służby krwi oraz rozwój nadzoru nad krwiolecznictwem”.
W ramach kampanii odbiorcy zostaną poinformowani o zasadach funkcjonowania systemu e-Krew i korzyściach z tym związanych w
kontekście ich pracy oraz funkcjonowania całego sektora ochrony zdrowia, jak również o nowych e-usługach dla dawców krwi i pracowników szpitali w ramach Internetowego Konta Pacjenta oraz aplikacji gabinet.gov.pl.
Wybrana agencja zajmie się m.in. publikacjami natywnymi w prasie codziennej ogólnopolskiej i regionalnej oraz na stronach
internetowych tych tytułów, w czasopismach o charakterze life style’owym i zdrowotnym, na portalach wysokozasięgowych
oraz tematycznych, w szczególności life style’owych, poradnikowych, promujących zdrowie i zdrowy tryb życia.
Będzie też odpowiadać za organizację 2 wydarzeń dla przedstawicieli mediów, za działania w social mediach Centrum e-Zdrowia.
Centrum e-Zdrowia chce pracować z wybraną agencją do połowy grudnia br. Zainteresowane agencje mogą odpowiedzieć na zapytanie do 2 marca br.
Dołącz do dyskusji: Centrum e-Zdrowia planuje wybór agencji PR
Niech już zwolnia tą pewną panią od układania tych przetargów