Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, rywale tracą
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w styczniu 2015 r. spadek udziału w rynku. Poza mobilną odsłoną Chrome, straciły również pozostałe przeglądarki.
Z danych Net Applications wynika, że w styczniu br. Safari miała 43,2 proc. udziału w rynku - o 0,56 pkt. proc. mniej niż w grudniu 2014 r.
Wyraźny wzrost - z 23,65 proc. do 26,68 proc. - zanotowała druga w zestawieniu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome. Natomiast podobnie jak Safari, straciły kolejne w rankingu: przeglądarka wbudowana w system Android (z 16,65 proc. do 15,65 proc.), Opera Mini (z 9,47 proc. do 7,73 proc.) oraz Internet Explorer (z 2,27 proc. do 2,23 proc.).
Dołącz do dyskusji: Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, rywale tracą