SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola HBC promuje się jako pracodawca

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią employer brandingową pod hasłem "REDefine Your Limits". W ten sposób firma chce dotrzeć do potencjalnych pracowników - przedstawicieli handlowych.

Hasło kampanii #REDefineYourLimits nawiązuje do wartości Coca-Coli – dążeniu do doskonałości, czerpaniu radości z ciągłego rozwoju, czy pokonywaniu ograniczeń. Koncept kreatywny odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży koncernu. Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employer brandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. Stąd sportowa metafora hasła #REDefineYourLimits.

Działania prowadzone są na Facebooku i w Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy. Do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych.

 Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola HBC promuje się jako pracodawca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl