Cola-Cola wypuszcza na rynek własny napój energetyczny pod marką Coke
Coca-Cola Energy pojawi się w przyszłym miesiącu na rynku hiszpańskim i węgierskim.
Nowy energetyk zawiera naturalną kofeinę (80 mg na 250 ml), ekstrakty z guarany i witaminy z grupy B. Napój nie ma w składzie tauryny. Będzie dostępny w wariancie o zerowej kaloryczności i zerowej zawartości cukru - oba w puszkach o pojemności 250 ml.
Nowość w portfolio koncernu będzie szeroko reklamowana w mediach.
- Nasza strategia to oferowanie szerokiej gamy napojów, które sprostają różnym stylom życia naszych odbiorców - mówi globalny dyrektor marketingu The Coca-Cola Company, Javier Meza. - Naturalne składniki i pyszny smak Coca-Coli to dwie cechy, które są w centrum naszej receptury [Coca-Cola Energy] - dodaje.
Napój będzie dostępny w kwietniu w Hiszpanii i na Węgrzech. Stopniowo będzie wprowadzany na inne rynki, głównie europejskie.
Dołącz do dyskusji: Cola-Cola wypuszcza na rynek własny napój energetyczny pod marką Coke