Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło w reklamie aplikacji mobilnej Credit Agricole
W nowej kampanii reklamowej banku Credit Agricole razem z piosenkarzem Dawidem Podsiadło występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcja promuje aplikację rabaty dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile.
W spocie Robert Makłowicz z entuzjazmem komentuje, jak Dawid Podsiadło odbiera od dostawcy zamówioną pizze i płaci za nią, korzystając z aplikacji CA24 Mobile. Humor pogarsza mu się dopiero, gdy widzi cenę na paragonie.
Kampania podkreśla, że użytkownicy aplikacji CA24 Mobile mogą w niej korzystać ze zniżek cenowych w prawie 10 tys. punktów handlowych.
Dawid Podsiadło jest ambasadorem marketingowym Credit Agricole od kilku lat, poprzednia duża kampania z jego udziałem, realizowana od maja pod hasłem, promowała kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem.
Obsługą marketingową banku zajmują się agencja reklamowa Just (kreacja) oraz agencje mediowe Zenith (planowanie i zakup mediów pozainternetowych) i Mindshare Polska (realizacja kampanii w internecie).
Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. Credit Agricole był w mediach pozainternetowych największym reklamodawcą z branży bankowej - z cennikowymi wydatkami wynoszącymi 103,96 mln zł, wobec 46,35 mln zł rok wcześniej.
Robert Makłowicz wiosną ub.r. został bohaterem reklam sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile Polska, promował też sosy firmy Roleski i karty MultiSport. Jesienią ub.r. wystąpił w kampanii OLX przestrzegającej przed oszustwami w internecie.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło w reklamie aplikacji mobilnej Credit Agricole