SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Credit Agricole Bank Polska: 40 proc. znajomości po kampanii z Juliette Binoche

Credit Agricole Bank Polska (dawny Lukas Bank) chce osiągnąć 30-40% znajomość wspomaganą marki dzięki kampanii wizerunkowej nowej nazwy instytucji, zapowiedział członek zarządu banku Jędrzej Marciniak.

„Zakładamy, że znajomość wspomagana wzrośnie po jesiennej kampanii o 100 proc. z poziomu 15 - 20% obecnie. W najbliższym czasie rebranding obejmie już ok. 90 proc. naszej sieci. Wraz z kampanią wprowadzamy nowe produkty finansowe: 1.konto i produkty depozytowe od połowy października i kredyt gotówkowy od listopada" - powiedział Marciniak.

Bank zakłada z kolei, że w ciągu trzech lat poziom rozpoznawalności marki sięgnie 70 proc.. Nowa strategia Credit Agricole Bank Polska zakłada wejście do grupy banków uniwersalnych, zdobycie 300 tys. nowych rachunków osobistych i zwiększenie sieci do łącznie 600 placówek do końca 2014 roku.

Bank chce zwiększyć swoją sieć do 600 placówek do 2014 z ok. 450 planowanych na koniec 2011, poprzez przede wszystkim rozwój placówek własnych.

>>> Juliette Binoche twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska

W I półroczu 2011 skonsolidowany zysk netto Lukas Banku wyniósł 64 mln zł i według informacji banku był 300% wyższy niż rok wcześniej (16,3 mln zł). Przychody nie rosły ze względu na spadki w sprzedaży kredytów ratalnych, ale bank zapowiada będzie je rekompensował w innych obszarach.

Fundusze własne banku to obecnie 1,35 mld zł, współczynnik wypłacalności 13,78%. Instytucja wskazuje, że ustabilizowała miesięczne przychody na poziomie 110 mln zł po trendzie spadkowym w 2010. Koszt ryzyka w I poł. 2011 wyniósł 164,3 mln zł (spadek o 52 proc. z 338,7 mln zł rok wcześniej). Poziom rezerw tworzonych na ryzyko kredytowe wynosi 89 proc..

Bank, na podstawie wyników za 8 miesięcy 2011 r., szacuje że w całym 2011 osiągnie 130 tys. nowych kont i 20-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży kredytów gotówkowych.

Obecnie obsługuje 1,3 mln kart kredytowych (ok. 50 proc. w kooperacji ze sklepami), a łącznie posiada ok. 2,5 mln klientów. Portfel kredytowy sięga obecnie ok. 10 mld zł, z czego 25-27 proc. to hipoteka. Przedstawiciele banku wskazali, że przy zakładanym wzroście depozytów planowane jest utrzymanie ok. 75 proc. poziomu wskaźnika kredytów do depozytów.

Twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska jest francuska aktorka Juliette Binoche.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole Bank Polska: 40 proc. znajomości po kampanii z Juliette Binoche

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl