SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Blisko telefonu. Daleko od dziecka" - ruszyła kampania namawiająca do ograniczenia korzystania z telefonu

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię pod hasłem “Blisko telefonu. Daleko od dziecka”, w której przekonuje, że korzystanie z telefonu przy dziecku źle wpływa na jego rozwój i poczucie wartości. Jednocześnie zachęca dorosłych, by ograniczali ekrany, gdy są razem z dziećmi. 

Kampania „Domowe Zasady Ekranowe” promuje zrównoważone korzystanie z urządzeń ekranowych, tak żeby nie stanowiły one zagrożenia dla relacji rodzinnych, rozwoju dzieci i zdrowia domowników. Żeby wykorzystywane świadomie i z umiarem były pozytywnym dodatkiem do rodzinnego życia, a nie jego centralnym punktem.

Akcja realizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet. Głównym partnerem akcji jest Fundacja Orange.

Aktualna, trzecia odsłona kampanii realizowana jest pod hasłem „Blisko telefonu. Daleko od dziecka”, przygotowana została we współpracy z domem produkcyjnym Spokój i opiera się na serii czterech zdjęć autorstwa Jacka Kołodziejskiego. 

Dołącz do dyskusji: "Blisko telefonu. Daleko od dziecka" - ruszyła kampania namawiająca do ograniczenia korzystania z telefonu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kaśka
Hasło powinno raczej brzmieć: Blisko dziecka, daleko od telefonu.
odpowiedź
User
Mama
No głupie to hasło strasznie.
odpowiedź