Dentsu tworzy Global Media Practice
Grupa reklamowa Dentsu tworzy strukturę Global Media Practice. Jej prezesem mianowano Williama Swayne'a.
William Swayne, który rozpoczął karierę w należącej do Dentsu agencji mediowej Carat w 2000 roku, został mianowany prezesem Global Media Practice - nowej spółki w grupie Dentsu w ramach restrukturyzacji i trwającej reorganizacji „One Dentsu”.
Dentsu mianowało też dwie inne osoby na porównywalne stanowiska na szczeblu korporacyjnym: Pete'a Steina na prezesa globalnej praktyki CXM oraz Yasuharu Sasaki na globalnego dyrektora kreatywnego i szefa globalnej praktyki kreatywnej.
- Tworząc Global Media Practice Dentsu składa oświadczenie na temat tego, jak będzie wyglądać przyszłość zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań dla klientów – powiedział Jean Lin, prezes grupy ds. globalnych praktyk w Dentsu.
W ramach swojej nowej roli William Swayne, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. klientów Dentsu Aegis Network, będzie współpracował z prezesami globalnych marek medialnych Dentsu, w tym Fioną Lloyd z Carat i Amandą Morrissey z iProspect, a także z platformą programowego zarządzania mediami Amplifi.
Dołącz do dyskusji: Dentsu tworzy Global Media Practice