SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.Leclerc promuje swoją ofertę w ogólnopolskiej kampanii

Wystartowała ogólnopolska kampania, promująca ofertę sieci hipermarketów E.Leclerc. Działania przygotowały i prowadzą Pompidou, Effective Media oraz Social Art.

Kampania potrwa do 19 czerwca, obejmuje kilkanaście 15-sekundowych spotów. Promują one katalogi wybranych artykułów, dostępne w promocyjnych cenach w E.Leclerc. Hasło przewodnie akcji „Dołącz do Drużyny” nawiązuje do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata.

Emisję reklam zaplanowano w ponad stu stacjach telewizyjnych, w tym: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz ich kanałach tematycznych, a także na platformach VOD.

Ponadto kampania trwa w radiu (RMF FM, Radio Zet i Program Trzeci Polskiego Radia). Reklamom w mediach będą towarzyszyły działania w kanałach social media marki.

Pierwsza z reklamowanych gazetek promocyjnych obowiązuje do 3 czerwca. Za kreację i produkcję spotów opowiada Agencja Kreatywna Pompidou, za zakup mediów – dom mediowy Effective Media. Działania w mediach społecznościowych powierzono agencji Social Art.

Dołącz do dyskusji: E.Leclerc promuje swoją ofertę w ogólnopolskiej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl