eMarketer: 400 mln z reklam dla Twittera w 2013 r.
Twitter zanotuje w bieżącym roku 139,5 miliona dolarów przychodu z reklam - o 45 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2010 (45 mln USD).
Taką prognozę przedstawiła firma eMarketer, według której w 2013 roku wpływy popularnego mikrobloga z reklam sięgną blisko 400 milionów dolarów.
Jednocześnie ze względu na wolniejsze od oczekiwanego wprowadzanie różnych reklamowych inicjatyw, analitycy obniżyli swoją prognozę dla Twittera na bieżący rok. W styczniu przewidywali, że przychód serwisu z reklam wyniesie 150 milionów dolarów (więcej na ten temat).
W bieżącym roku 96 proc. wpływów z reklam Twittera ma pochodzić z USA, ale do roku 2013 wskaźnik ten spadnie do 88 proc. Jednocześnie przychód z reklam serwisu generowany za oceanem ma w tym czasie zwiększyć się ponad dwukrotnie - ze 133,9 do 351,6 miliona dolarów.
Dołącz do dyskusji: eMarketer: 400 mln z reklam dla Twittera w 2013 r.