Ergo Hestia klientem Cut The Mustard
Grupa Ergo Hestia - w wyniku przetargu - nawiązała współpracę z agencją Cut The Mustard. W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiadała m.in. za wsparcie w prowadzeniu wybranych kanałów social media Ergo Hestii, w tym rozwoju Tik Tok.
Od 1 lutego za komunikację na wybranych platformach społecznościowych Ergo Hestii odpowiedzialna będzie Cut The Mustard.
Agencja będzie realizowała stworzoną wspólnie z klientem strategię komunikacji w serwisach Facebook, Instagram, Tik Tok oraz LinkedIn.
Na potrzeby zleconych działań Cut The Mustard zajmie się tworzeniem materiałów kreatywnych zgodnie z bieżącymi potrzebami klienta.
- Stawiamy zawsze na długofalową współpracę z klientem, i tym razem jest podobnie. Położyliśmy duży nacisk na ten przetarg, wiedząc, że konkurujemy z najlepszymi agencjami w Polsce. Wygranie przetargu na stałą obsługę czołowego gracza na rynku ubezpieczeń, to potwierdzenie naszej pozycji, naszych strategicznych i kreatywnych kompetencji a także najwyższej jakości działań oferowanych naszym klientom. Nie ukrywam, że szczególnie cieszymy się z możliwości zbudowania kanału ubezpieczyciela na Tik Toku, na którym będziemy prowadzić stałą komunikację dla ERGO Hestii - mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, w wyniku którego nawiązały współpracę. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia klientem Cut The Mustard