SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ergo Hestia klientem Cut The Mustard

Grupa Ergo Hestia - w wyniku przetargu - nawiązała współpracę z agencją Cut The Mustard. W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiadała m.in. za wsparcie w prowadzeniu wybranych kanałów social media Ergo Hestii, w tym rozwoju Tik Tok.

Od 1 lutego za komunikację na wybranych platformach społecznościowych Ergo Hestii odpowiedzialna będzie Cut The Mustard.

Agencja będzie realizowała stworzoną wspólnie z klientem strategię komunikacji w serwisach Facebook, Instagram, Tik Tok oraz LinkedIn.

Na potrzeby zleconych działań Cut The Mustard zajmie się tworzeniem materiałów kreatywnych zgodnie z bieżącymi potrzebami klienta.

- Stawiamy zawsze na długofalową współpracę z klientem, i tym razem jest podobnie. Położyliśmy duży nacisk na ten przetarg, wiedząc, że konkurujemy z najlepszymi agencjami w Polsce. Wygranie przetargu na stałą obsługę czołowego gracza na rynku ubezpieczeń, to potwierdzenie naszej pozycji, naszych strategicznych i kreatywnych kompetencji a także najwyższej jakości działań oferowanych naszym klientom. Nie ukrywam, że szczególnie cieszymy się z możliwości zbudowania kanału ubezpieczyciela na Tik Toku, na którym będziemy prowadzić stałą komunikację dla ERGO Hestii - mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, w wyniku którego nawiązały współpracę. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

 

 

Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia klientem Cut The Mustard

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iglo
agencja tvp , robili swipeto
odpowiedź
User
Jacek
agencja tvp , robili swipeto
Joanno nie przesadzaj
odpowiedź