SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Evian umacnia więzi z Wimbledonem

Producent wody mineralnej Evian uruchomił nową, ściśle związaną z turniejem tenisowym Wimbledon, kampanię reklamową.

Kampania uruchomiona przez właściciela marki Danone Waters obejmuje prasę, internet i outdoor. Ma ona promować patronat marki nad wielkoszlemowym turniejem tenisowym na trawiastych kortach Wimbledonu, który w tym roku odbędzie się w dniach 23 czerwca - 6 lipca - informuje serwis Brand Republic.

W październiku zeszłego roku Danone Waters podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z władzami tenisowymi organizatora turnieju All England Club. Dzięki niej materiały marketingowe Eviana pojawią się w trakcie wszystkich spotkań oraz we wszystkich tzw. hospitality area podczas trwania turnieju.

Pod koniec maja Evian wprowadził też na rynek limitowaną serię swojej wody z dodatkiem w postaci różowej piłeczki do tenisa, w nawiązaniu do tradycyjnych kolorów marki.

Evian sponsoruje również dwa inne turnieje wielkoszlemowe - Australian open i US Open. Współpracuje też z amerykańskim tenisistą Jamesem Blakem.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Evian umacnia więzi z Wimbledonem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl