Evian umacnia więzi z Wimbledonem
Producent wody mineralnej Evian uruchomił nową, ściśle związaną z turniejem tenisowym Wimbledon, kampanię reklamową.
Kampania uruchomiona przez właściciela marki Danone Waters obejmuje prasę, internet i outdoor. Ma ona promować patronat marki nad wielkoszlemowym turniejem tenisowym na trawiastych kortach Wimbledonu, który w tym roku odbędzie się w dniach 23 czerwca - 6 lipca - informuje serwis Brand Republic.
W październiku zeszłego roku Danone Waters podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z władzami tenisowymi organizatora turnieju All England Club. Dzięki niej materiały marketingowe Eviana pojawią się w trakcie wszystkich spotkań oraz we wszystkich tzw. hospitality area podczas trwania turnieju.
Pod koniec maja Evian wprowadził też na rynek limitowaną serię swojej wody z dodatkiem w postaci różowej piłeczki do tenisa, w nawiązaniu do tradycyjnych kolorów marki.
Evian sponsoruje również dwa inne turnieje wielkoszlemowe - Australian open i US Open. Współpracuje też z amerykańskim tenisistą Jamesem Blakem.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Evian umacnia więzi z Wimbledonem