SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook udostępni sekcję Emotional Health. Pomoże radzić sobie psychicznie w dobie pandemii

Facebook zapowiedział, że udostępni w swoim ekosystemie centrum zdrowia psychicznego o nazwie Emotional Health. Nowa sekcja ma wesprzeć użytkowników borykających się z problemami emocjonalnymi i psychologicznymi w dobie pandemii koronawirusa poprzez publikowanie porad z wiarygodnych źródeł i ułatwianie wzajemnych kontaktów pomiędzy internautami.

W okresie pandemii koronawirusa Facebook, podobnie jak inne duże platformy internetowe stara się pomóc w walce w różnymi konsekwencjami kryzysu związanego z Covid – 19. Przykładem mogą być działania skierowane przeciwko dezinformacji dotyczącej pandemii, czy też wspieranie wiadomości o koronawirusie pochodzących od zaufanych źródeł, takich jak np. WHO.

Emotional Health pomoże w problemach psychicznych

Teraz na blogu Facebook zapowiedział, że chce się zająć kolejnym wątkiem związanym z pandemią – problemami psychicznymi.

Czytaj także: Facebook daje administratorom grup szereg nowych narzędzi. Ułatwienia w moderacji i animacji dyskusji

Serwis informuje o stopniowym wprowadzeniu platformy o nazwie Emotional Health, która stanie się dostępna globalnie, zarówno na Facebooku, jak też w aplikacji Instagram czy też w komunikatorze WhatsApp.

Zgodnie z zapowiedzią Emotional Health będzie rodzajem centrum informacji, w którym użytkownicy znajdą porady i informacje pochodzące ze sprawdzonych źródeł na temat tego, w jaki sposób rozwiązywać kłopoty natury psychicznej powstałe w związku z pandemią koronawirusa.

Wśród narzędzi oferowanych przez Emotional Health mają się znaleźć m.in. dane kontaktowe do lokalnych ośrodków zdrowia psychicznego w pobliżu konkretnego użytkownika, a także ułatwienia pozwalające na wzajemne rozmowy pomiędzy internautami cierpiącymi na podobne problemy emocjonalne i psychiczne wywołane m.in. kryzysem Covid – 19.

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 r. 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).

Czytaj także: Instagram będzie ostrzegać przed publikowaniem obraźliwych komentarzy

Dołącz do dyskusji: Facebook udostępni sekcję Emotional Health. Pomoże radzić sobie psychicznie w dobie pandemii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl