"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
TVN Media podało ceny reklam na kwiecień. Najwięcej, bo blisko 70 tys. zł trzeba zapłacić za 30-sek. reklamę przy wydaniu serwisu informacyjnego "Fakty".
69,5 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje kosztuje reklama przy "Faktach" w dni robocze. Stawka dla emisji przy wydaniu niedzielnym jest nieco niższa i wynosi 66,4 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 54,1 tys. zł w dni robocze i 51,6 tys. zł w niedziele. Ceny dla emisji przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 47,9 tys. zł i 45,7 tys. zł.
Wśród seriali emitowanych na antenie TVN najwyższe ceny reklam obowiązują przy serialu "Na Wspólnej" - wynoszą 33,8 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani emisją w bloku przy serialu "Chyłka - oskarżenie" zapłacą 24,3 tys. zł, tyle samo co przy serialu "Skazana".
46,9 tys. zł kosztuje reklama przy programie "Kuchenne rewolucje" w czwartkowe wieczory, a przy niedzielnym "Masterchef Junior" - 41,1 tys. zł.
Na 35,3 tys. zł wyceniono spoty przy programach "Azja Express" i "Nastolatki rządzą kasą". Z kolei cena reklamy przy programie "Mój Agent" wynosi 28,4 tys. zł, a przy "Ugotowani w parach" - 28 tys. zł.
2 kwietnia br. TVN pokaże relację z zawodów w skokach narciarskich - w tym przypadku spoty podlegają indywidualnej wycenie. 22 kwietnia br. natomiast widzowie obejrzą koncert "Fryderyki Festival 2022" - tutaj za spot trzeba zapłacić 26,8 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na kwiecień. Kilka dni temu ogłosiło też zasady polityki handlowej obowiązującej w 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN