Gimper i Wujaszek Liestyle "rozkręcają urodziny" w konkursie Desperadosa
Desperados (Grupa Żywiec) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem influencerów - Tomasza "Gimpera" Działowego i Michała „Wujaszka Liestyle” Wilczewskiego. Za działania odpowiadają Lvov, VMLY&R Poland oraz Starcom.
W ramach nowej akcji Desperados przygotował konkurs, w którym przypomina o pozostaniu w domach, jednocześnie umożliwiając zorganizowanie niespodziankowej imprezy urodzinowej online.
Konkurs Desperadosa - jak wziąć udział?
Udział w konkursie możliwy jest po udzieleniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chciałbyś zorganizować urodziny swojemu znajomemu?” i podaniu daty urodzin osoby, której chce się przygotować niespodziankę.
Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados lub za pośrednictwem aplikacji Messenger.
Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie video konferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów - Tomasza "Gimpera" Działowego i Michała „Wujaszka Liestyle” Wilczewskiego.
Kolejną nagrodą jest tysiąc złotych, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną. Ostatnią nagrodą jest zapas nowego wariantu piwa Desperados - Desperados Lime.
Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja LVOV. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, która przygotowała także konkursowego bota. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Gimper i Wujaszek Liestyle "rozkręcają urodziny" w konkursie Desperadosa